halåå

Hej!
 För er som inte fattade header-tävlingen, så ska vi skicka bilder, på msn elr mail. Asså samma bilder till alla.
sen ser vi den som är snyggast, och den vinner! Och vi kommer länka dens blogg (om den  har) och ha den headern på bloggen.
Jao, Nyss var jag på match, mot .....hmm,.. det var nåt lag från holmsund.
Vi vann med ....hmm.. 3-1 elr 4-1 ! alla sa typ olika...
Om det blev 3-1 såå
Gjorde Felicia 2 mål och det andra blev självmål!!! MOAHAHAHAHA!
och om det blen 4-1 så gjorde "Fellan" 3 mål. oooch ett självmål.
Har typ inte så mycket att säga.
Jag har dushat och nu äter jag vindruvor.

Vet inte vrf jag la upp denna bild.
men "jag tar vad jag hittar"

Ska snart gå och läsa innan jag lägger mig... är trööööööööööööööööööööööööttt.

Hej då (ALLA SÖTA) skojja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0